Mit navn er Vivian og jeg uddannede mig til negletekniker i 2022, hvor drømmen var at starte min egen skønhedssalon. Jeg har derfor løbende også certificeret mig indenfor voksbehandlinger, vipper/bryn og spraytan.
I 2023 åbnede jeg min klinik i et lille lokale i gågaden og på rekord tid blomstrede min klinik og jeg kastede mig ud i et nyt eventyr, i et nyt og lidt større lokale i sensommeren 2024.
Dette resluterede kun i en endnu større succes og jeg har fået skabt mig den skønneste kreds af kunder.
Derfor var tiden også inde til at realisere min helt store drøm, nemlig at kunne arbejde hjemmefra. Der blev derfor knoklet i vildskab, for at renovere kælderen og skabe de bedste rammer for min klinik.
Projektet blev færdigt og det betød at jeg i starten af 2026 kunne flytte min klinik hjem på egen matrikel.
Her har jeg så skabt mig en skøn og hyggelig lille beautyklinik og med dig i centrum, vil jeg gøre alt for at du går derfra med et smukt resultat og en masse selvforkælelse.
Jeg går op i kvalitet, gode produkter og flotte resultater.
Jeg ønsker at du skal føle dig godt tilpas i min klinik, derfor står jeg meget gerne til rådighed, hvis du skulle have spørgsmål.